Hairstore.pl: Schwarzkopf OSIS+ Dust It



Na Hairstore.pl zamawiałam kosmetyki do włosów już drugi raz i jestem bardzo zadowolona z tych zakupów. Codziennie można trafić na mnóstwo promocji. Tym razem udało mi się upolować matujący puder do stylizacji Schwarzkopf OSIS+ Dust It 60% taniej! Ostatecznie zapłaciłam za niego jedynie 25,60 zł :)

Moja opinia o Hairstore.pl

Błyskawiczna przesyłka (paczka była u mnie w ciągu 2 dni),w dodatku tym razem trafiłam na darmową dostawę do paczkomatów bez ceny minimalnej. Po złożeniu zamówienia od razu dostałam maila z potwierdzeniem. Na następny dzień kolejny mail wraz z numerem przesyłki. Moja paczka była w drodze w tempie ekspresowym, a co ważne przesyłka była również świetnie zapakowana. Od momentu nadania do umieszczenia w Paczkomacie paczka podróżowała jedynie 18 godzin! Do mojej paczuszki zostały dołączone również prezenty :) Karteczki Hairstore.pl, 40 zł rabatu do Zalando, 15% rabatu do AD Loving Home oraz 7% rabatu na kolejne zakupy w Hairstore.pl.

Moja opinia o Schwarzkopf OSIS+ Dust It

Jest to już moje drugie opakowanie tego produktu. Schwarzkopf OSIS+ Dust It to matujący puder do stylizacji włosów, który idealnie podnosi przyklapnięte pasa włosów i nadaje fryzurze objętości bez modelowania, tapirowania czy lakierowania. Wystarczy odrobina, żeby unieść włosy u nasady. Korzystałam również z innych kosmetyków o podobnych właściwościach jednak ten najmniej skleja włosy i pozwala na 100% kontrolę fryzury. Trzeba jednak pamiętać, żeby nie wysypać go za dużo, bo możemy uzyskać odwrotny efekt i konieczne będzie mycie włosów. Najlepiej tuż przy nasadzie nasypać odrobinę na oddzielone pasma włosów i delikatnie rozprowadzić. Drugą możliwością, którą stosuje moja fryzjerka, jest nasypanie odrobiny pudru na końcówki palców i dopiero wtedy delikatne uniesienie włosów. Mamy dzięki temu pewność, że nie nasypiemy sobie za dużo produktu. Oczywiście pudru matującego nie można używać non stop. Tak jak większość kosmetyków przy długim używaniu może wysuszać skórę głowy i powodować podrażnienia, także wszystko z umiarem. Ja jestem jak najbardziej na tak i nie wyobrażam sobie układania fryzury bez niego.
Regularna cena Schwarzkopf OSIS+ Dust It na Hairstore.pl to 63,35 zł za 10g, ale teraz możecie go kupić w promocyjnej cenie za 25,60 :)









Jestem bardzo zadowolona z przebiegu transakcji i szczerze polecam Hairstore.pl!

Komentarze

  1. Profesjonalne produkty fryzjerskie są drogie, ale bardzo dobre więc warto inwestować. Jedynie co to trzeba nauczyć się ich używać, ale to już rola dobrego fryzjera by podpowiedział :) Jestem fryzjerką i cieszę się, że są też inni fryzjerzy, którzy doradzają i pomagają w doborze kosmetyków swoim klientom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz