Semilac: Hard Milk i Canary Green 040




Pierwsza próba hybrydowego mani już za mną! Pierwszy raz używałam lakierów hybrydowych i pierwszy raz przedłużałam paznokcie Hardem. Wyszło całkiem przyzwoicie, chociaż dopiero przy drugiej ręce szło w miarę sprawnie :) 

Hard Milk jest gęsty i trzeba brać go bardzo mało, żeby nie zalać skórek. Najlepiej przedłużać po jednym paznokciu. Lakiery są bardzo dobrej jakości. Wystarczyły tylko dwie warstwy Hard Milk, żeby moje paznokcie stały się długie i mocne. Myślałam, że nie podołam zadaniu, a tu proszę wszystkie paznokcie równe. Biorąc pod uwagę fakt, że w ciągu miesiąca potrafię łamać stopniowo wszystkie paznokcie i rzadko zdarza się, że mam tej samej długości paznokcie przynajmniej na jednej dłoni - Hard jest moim wybawieniem! Bardzo się cieszę, że wybrałam Milk a nie klasycznego Harda, bo miałam od razu jasną bazę pod kolor. 


Canary Green (040) to bardzo wakacyjny neonowy kanarek, który bez Hard Milka pod spodem nie miałby niestety dobrego krycia. Na szczęście dwie warstwy na Hard Milku w zupełności wystarczą. Top i Bazę należy nakładać małymi warstwami. 
Lakiery zamawiałam na stronie Semilac.pl, natomiast cleaner, szablon do przedłużania paznokci, waciki bezpyłowe, polerkę i pilnik 180/100 zamawiałam na Allegro :) 

Komentarze

  1. Wyszło naprawdę bardzo dobrze, lepiej niż mój pierwszy raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    chciałam zapytać jak się trzymają pazurki? I jak je później ściagnąć?
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj ściągnęłam, po tygodniu noszenia :) wyglądały idealnie, a że moje paznokcie bardzo wolno rosną to nawet odrost był malutki :) chciałam poeksperymentować jedynie ze zwykłymi lakierami przy hybrydzie, a że miałam wolną chwilę to postanowiłam nie czekać kolejnego tygodnia :)
      Ściąganie lakieru jest bardzo proste: na wacik nalać aceton, położyć na paznokieć i zawinąć folią.. po 10-15 minutach ściągnąć i patyczkiem delikatnie zebrać lakier, jeśli jeszcze coś zostało nie odrywać na siłę tylko włożyć do acetonu na kilka minut, znowu patyczkiem odsunąć lakier i paznokcie gotowe na kolejne mani :)

      Usuń
  3. powiesz proszę, coś o kolejności nakładania - najpierw hard milk? czy baza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matujemy płytkę, odtluszczamy, później baza, hard milk, którego ostatnią warstwę przemywamy i nadajemy odpowiedni kształt.. teraz tylko kolor i top :)

      Usuń
  4. moj canary green zrobił się żółty po dwóch dniach, już nie jest neonowy. a waaze jak?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz